Heureka.sk - overené hodnotenie obchodu KAPEX

 

KONTAKTY

KAPEX s.r.o.
M. M. Hodžu 10
960 01 Zvolen
tel: +421 45 5321161
fax: +421 45 5326207
napíšte nám

TOVAR V AKCII

Naša cena 3,50 €
Naša cena 0,05 €
Naša cena 0,05 €

NAJPREDÁVANEJŠÍ

Naša cena 1,80 €
Naša cena                       
Naša cena 115,00 €
Otváracie hodiny oddelenia metrového textilu:
Po-Pia: 730 - 1630 hod.

V našom kamennom obchode vo Zvolene nájdete okrem iného aj kvalitný metrový textil z dovozu za primerané ceny, napríklad:
  • spoločenské látky ako satén, mušelín, organza, krajka, žakard...
  • športové látky ako riflovina, prací kord, menčester...

ďalej:

  • úplety
  • podšívky
  • teplákovina
  • bavlna
  • flís
  • softhe  a mnoho iných

metráž

metráž

metráž


O NÁS » Reklamačné podmienky


REKLAMAČNÝ PORIADOK FIRMY KAPEX S.R.O.

 

 

Všeobecné ustanovenia:

1. Pre účely tohto Reklamačného poriadku sa rozumie (ak z kontextu nevyplýva inak):

  • Predávajúci: Firma KAPEX s.r.o., M.M. Hodžu 10, 960 01  Zvolen, IČO: 36015962, IČ DPH: SK2020066653.
  • Kupujúci: Fyzická, alebo právnická osoba, ktorá nakupuje výrobky alebo služby od predávajúceho.
  • Výrobok/tovar: Produkty vyrobené predávajúcim, alebo výrobky tretích osôb, dodávané predávajúcim.

2. Reklamačný poriadok je dokument vymedzujúci základné záručné podmienky a pravidlá pre reklamáciu tova­ru a služieb dodaných predávajúcim. Ďalej vymedzuje vzťahy a pravidlá pre záručné a pozáručné opravy tova­ru.

3. Reklamačný poriadok rešpektuje platné zákony Slovenskej republiky, obzvlášť Obchodný zákonník, Občian­sky zákonník a Zákon na ochranu spotrebiteľa.

4. Reklamačný poriadok tvorí neoddeliteľnú súčasť protokolu o odovzdaní. Skutočnosť, že kupujúci obdržal re­klamačný poriadok a odovzdávací protokol, bol s ním oboznámený a súhlasí s ním, potvrdzuje svojim podpi­som. Každú ďalšiu záväznú objednávku, či už je podaná telefonicky, elektronickou alebo inou formou, potvrdzu­je kupujúci súhlas s Reklamačným poriadkom predávajúceho a to i vtedy, ak nie je súhlas v danom prípade doložený písomne.

5. Reklamačný poriadok v tejto podobe je platný pre všetky obchodné prípady, ak nie sú v zmluve dojednané iné záručné podmienky. Potom sú zmluvné podmienky nadradené tomuto poriadku. Vzájomná dohoda nadobúda platnosť iba v prípade, že je predložená v písomnej forme a je potvrdená podpismi osôb oprávnených za predá­vajúceho a kupujúceho jednať.

 

Záručné podmienky:

1. Kupujúci má právo uplatniť záruku len na tovar, ktorý vykazuje chyby, vzťahuje sa naň záruka a bol zakúpený u predávajúceho.

2. Kupujúci je povinný zaistiť prehliadku tovaru pri prevzatí a je povinný všetky takto zistené chyby oznámiť ih­neď predávajúcemu. Ak tak neurobí, môže uplatniť nároky z chýb zistených pri tejto prehliadke len keď preuká­že, že tieto chyby mal tovar už v dobe prechodu nebezpečenstva škody na tovar.

3. Záruka sa vzťahuje na chyby materiálu, funkčné chyby, chyby vzniknuté pri výrobe, montáži alebo inštalácii tovaru vykonanej pracovníkmi predávajúceho.

4. V prípade, že tovarom je software, vzťahuje sa záruka výhradne na fyzickú čitateľnosť médií. Okamihom od­stránenia ochranných prostriedkov (fólie, pečate, otvorenie obálky a pod.) sa kupujúci stáva oprávneným použí­vateľom softwarového produktu a akceptuje licenčné dojednania výrobcu softwaru.

5. Pri použití verejného dopravcu sa reklamácia výrobku poškodeného pri preprave, riadi prepravným poriadkom prepravcu a príslušnými ustanoveniami Občianskeho, resp. Obchodného zákonníka.

6. Pri odovzdávaní vyšívacieho stroja na opravu je povinnosťou kupujúceho zabezpečiť si vytvorenie odpoveda­júcej zálohy dát a zabrániť ich možnému zneužitiu alebo poškodeniu.

7. Predávajúci neručí za prípadnú stratu, poškodenie či zneužitie dát, ktoré sú uložené na pamäťových kartách alebo vo fyzickej pamäti stroja.

8. Záruka sa nevzťahuje na chyby vzniknuté zlou obsluhou, neodborným alebo neprimeraným zaobchádzaním, použitím a inštaláciou, ktoré sú v rozpore s návodom na obsluhu, alebo poškodením účinkami prepätia v roz­vodnej sieti. Záruka sa tiež nevzťahuje na poškodenia zariadenia nadmerným mechanickým opotrebením.

  • Záruka sa nevzťahuje na prípady nefunkčnosti pôvodného, výrobcom inštalovaného softwaru spôsobené zásahom kupujúceho alebo treťou stranou do nastavenia inštalovaného softwaru.
  • Záruka sa nevzťahuje na chyby vzniknuté použitím nesprávneho alebo chybného programového vybavenia, nesprávneho spotrebného materiálu, ani na prípadné škody v dôsledku toho vzniknuté.
  • Nárok na uplatnenie záruky zaniká tiež v nasledujúcich prípadoch:

- stratou dodacieho listu, stratou záručného listu, stratou dokladu o zaplatení
- porušením ochranných či záručných pečatí a nálepiek, pokiaľ sú na výrobku
- mechanickým poškodením obalu
- elektrickým prepätím (ak sú viditeľne spálené súčiastky, alebo plošné spoje) a pri elektrických špirálach, výhrevných telesách aj bez zmeny vonkajšieho vzhľadu
- poškodením tovaru pri preprave (tieto škody je nutné riešiť priamo s dopravcom)
- používaním tovaru v podmienkach, ktoré nezodpovedajú svojou teplotou, prašnosťou, vlhkosťou, chemickými a mechanickými vplyvmi prostredia, ktoré je špecifikované výrobcom
- neodbornou inštaláciou, zlým zaobchádzaním, obsluhou, alebo zanedbaním starostlivosti o tovar
- tovar bol poškodený nadmerným zaťažovaním alebo používaním v rozpore s podmienkami uvedenými v doku­mentácii alebo všeobecnými zásadami
- vykonaním nekvalitného zásahu, či zmenou parametrov
- ak bol tovar poškodený prírodnými živlami

 

Spôsob vykonania reklamácie:

1. Reklamácie tovaru sa uplatňujú v servisných strediskách predávajúceho, ak nie je v zmluve uvedené inak alebo ak sa reklamácia neriadi pravidlami uvedenými na originálnom záručnom liste dodanom priamo výrobcom/distribútorom výrobku.

2. Pri uplatnení reklamácie na tovar je kupujúci povinný dodať:

  • kompletný tovar vrátane pôvodného príslušenstva (manuály, CD, káble a pod.)
  • doklad preukazujúci oprávnenosť reklamácie (záručný list s výrobným číslom, popr. faktúra)
  • správu s jasným popisom chyby

3. Pri reklamácii tovaru, na ktorý sa vzťahuje zákonná záruka, vykoná predajca odstránenie chyby formou opravy, prípadne výmenou dielu alebo chybného tovaru za bezchybné, s pôvodným tovarom úplne funkčne kompatibilným, rov­nakých alebo lepších technických parametrov. Rozhodnutie o spôsobe odstránenia chyby je v právomoci predávajúceho.

 

 

Dĺžka záruky:

1. Konkrétna dĺžka záruky je stanovená na príslušnom záručnom liste. Záruka sa nevzťahuje na chyby spôsobe­né nadmerným opotrebovaním, či nesprávnym použitím daného tovaru.

2. Plnenie záručnej doby začína dňom vystavenia faktúry a predlžuje sa o dobu, po ktorú bol výrobok v záručnej oprave.

3. V prípade výmeny tovaru za nový, dostane zákazník doklad (reklamačnú výdajku), kde je uvedené nové vý­robné číslo vymeneného tovaru a prípadné ďalšie reklamácie sa uplatňujú na základe pôvodného dodacieho lis­tu a tejto reklamačnej výdajky.

4. Na spotrebný materiál (žiarovky, elektrické špirály, výhrevné telesá, termostaty, tepelné poistky, vypínače, spí­nače, hadice, prívodné káble, ihly, chápače, odstrihové nože, ihlovú dosku, pätky, vodiče nití a pod.) sa záruka nevzťahuje.

 

Pozáručná oprava:

1. Predávajúci poskytuje vo svojom servisnom stredisku pozáručné opravy na tovar, ktorý bol zakúpený vo firme predávajúceho a riadi sa cenami dohodou.

2. Kupujúci je povinný doložiť k chybnému tovaru objednávku na opravu spolu s jasným popisom chyby.

3. Kupujúci doručí tovar určený na opravu osobne alebo na vlastné náklady a riziko, na adresu servisného strediska, alebo v prípade priemyselných strojov je možné dohodnúť návštevu servisného technika za úhradu v mieste požiadavky kupujúceho.

4. Servisné stredisko bude kupujúcemu účtovať vykonanú prácu a výmenu dielov na základe dohody.

5. Servisné stredisko po vybavení opravy vyzve kupujúceho k odberu tovaru, príp. zašle späť obvyklou pre­pravnou službou na náklady a riziko kupujúceho.

6. V prípade, že predávajúci jasne a dokázateľne vyzve kupujúceho, aby si výrobok prevzal z opravy a zaplatil čiastku za opravu, ale kupujúci si do troch mesiacov od výzvy tovar z opravy neprevezme a sumu za opravu nezaplatí, má predávajúci právo tento tovar znehodnotiť, resp. predať tretej osobe.

 

Cenník opráv:

1. Všetky právom uplatnené záručné opravy sú zdarma.

2. V prípade neoprávnenej reklamácie sú kupujúcemu účtované všetky náklady spojené s testovaním a opravou tovaru vo výške najmenej 17,- € + DPH.

3. U mimozáručných opráv je účtovaná hodinová sadzba vo výške 10,- € + DPH. V prípade výjazdu technika do sídla zákazníka sa účtuje za prejdený km 0,6 € + DPH.

 

Záverečné ustanovenia:

1. Tento reklamačný poriadok nadobúda platnosť dňa 1. januára 2007.

2. Predávajúci si vyhradzuje právo na zmeny Reklamačného poriadku bez predchádzajúceho upozornenia.

 

YmM3NjFjM